close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מאפיינים חשובים בבחירת שער חשמלי

מערכת שורשיא ניסן, תשעט16/04/2019

השער החשמלי צריך להתאים לכם ולצרכים שלכם. לכן רגע לפני שאתם בודקים פרטים, הנה כמה מאפיינים חשובים שכדאי לקחת בחשבון

תגיות:
צילום: shutterstock
ההחלטה להשקיע בשער חשמלי לנכס הפרטי או לעסק מגיעה עם יתרונות רבים. החל בפרטיות, דרך הגנה ועד הרושם ששער מסוג זה יוצר. יותר מכך, שער חשמלי הוא גם מאוד נוח ופרקטי, אפשר להשתמש בו מבלי לצאת מהרכב, יתרון שאין עליו עוררין.
ומשזה נאמר כדאי לזכור שהשער צריך להתאים לכם ולצרכים שלכם. לכן רגע לפני שאתם בודקים פרטים, הנה כמה מאפיינים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.

חומר, עיצוב וסגנון
שערים חשמליים מיוצרים מחומרי גלם שונים. אין זה משנה מהו הסגנון העיצובי או המבנה האדריכלי של הנכס, בטוח יהיה דגם של שער חשמלי שיתאים לו. לכן צמצמו
צילום: shutterstock
את האפשרויות: איזה שער תרצו? לכל הסוגים יש יתרונות וחסרונות וכדאי להכיר אותם ולהשוות כדי להגיע להחלטה הנכונה ביותר.

מערכות שליטה ובקרה
איך תרצו לפתוח את השער החשמלי שלכם? האם כמו דלת, פנימה והחוצה? או שאולי תעדיפו שער הזזה? הבחירה תלויה בכל מיני משתנים, אחד מהם הוא המקום שעומד לרשותכם. אם המקום קטן שערים חשמליים עם אופציית הזזה תהיה בחירה טובה יותר ולהיפך. ככל שהשטח יהיה גדול יותר כך יגדלו גם אפשרויות הבחירה.

המנגנון החשמלי
אפשר לפתוח ולסגור את השער החשמלי על ידי מנגנונים שונים ומגוונים ועליכם להחליט מה המנגנון המועדף עליכם. בין האפשרויות: שלט, קוד דיגיטלי, העברת כרטיס, זיהוי קול, אינטרקום ועוד. הבחירה שלכם צריכה להיעשות מתוך שיקולי נוחות ויעילות, תקציב, גישה נוחה ועוד.

התאמה לתנאי השטח
קריטריון נוסף שכדאי לבדוק טרם בחירת שער חשמלי הוא תנאי השטח. מהו שביל הגישה לנכס (כביש, דרך עפר וכו')? לאילו מטרות השער מתוכנן? מהי מידת ההגנה הנדרשת? היכן השער ימוקם? מהי כמות הסגירות והפתיחות? כל אלו ועוד הן שאלות שיעזרו לכם להתמקד ולהגיע לבחירות נכונות.

התייעצו עם אנשי מקצוע
אנשי מקצוע בתחום שערים חשמליים יכולים לפתוח לכם שער אל עולם מלא בידע, נקודות למחשבה, סוגיות שיש לקחת בחשבון, דגמים מומלצים ועוד. הידע שלהם יקר ערך, כמו גם ניסיונם המקצועי, והם יכולים לאפיין את הצרכים שלכם ולעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר.

שערים חשמליים מבית קשת מערכות
הסוגים השונים של השערים מאפשרים לכם ליהנות מהתאמה אישית גבוהה למאפיינים ולצרכים הייחודיים לכם. כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים לתחום, יש להם ניסיון בתחומי הייצור וההתקנה והם יסקרו את הנכס שלכם כדי להציע לכם מידת דיוק גבוהה.

חברת קשת מערכות מתמחה בשערים ומחסומים ומייצרת אותם במקצועיות ותחת בקרת איכות קפדנית של מכון התקנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה